Friday, June 12, 2009

Prviot ljuboven tekst

Eh,koga bi bile zasekogas zaedno.Navistina prekrasno zvuci.Samo pomegu cetiri dzida priznavamdeka te sakam,a ti ne si svesen kolku mnogu...Mislamdeka ti nemas ni edna tretina od mojata ljubov vo tvoeto sebicno srce.Sekoga koga te gledam zaboravam na se okolu mene.Ako voopsto postoin drug,zosto ne mozam da te zamenam so nikogo pa duri nekoj i da lici na tebe.A znam deka nema takov,ne postoi takov koj ke moze da te zameni,ti si edinstven,ti si vistinskiot,a se nadevam deka i jas za tebe sum onaa sto ti e potrebna.Koga ke pomislam na tebe i nasite zaednicki mogovi vo ocite mi naviraat solzi.Bi bila presrekna koga bi bile povtorno zaedno.No sakam i ti da bides sreken.Ako nasata ljubov ne te pravi sreken,togas ne bi sakala da bidam precka na tvojata sreka.Pravi go ona sto ti pricinuva zadovolstvo,no ne davaj mi lazna nadez deka me sakas.Toa premnogu ke me boli.Ne bi sakala da se zalazuvam deka postoi nekakva nadez za nas dvajcata.No treba da znaes deka postoi edno tazno i skrseno srce koe beskrajno te saka i nemoze da se pomiri so toa deka te zagubilo zasekogas!!!
Pozajmeno od forumot na "idividi.com.mk"

1 comment: